ooh la la la.

Jag önskar verkligen att jag kunde sjunga! Hur mysigt skulle det inte kännas att sätta sig med en gitarr och sjunga, sjunga fint, typ i en park en sommarkväll! Sätta sig vart som hellst och seriöst sjunga så bra att andra tänker - OJ, WOW?!  Dom gånger man är så glad så man inte kan vara still - höja den extasen genom att sjunga ut det. Eller läka sina sår med lite "jag-tycker-så-jättesynd-om-mig-själv-klink" på ett piano. Rösten skulle göra hela jobbet. Och nu snackar jag inte den rösten som en mormor är stolt över, I meen for real!!  
Men jag håller mig till min oseriösa stämma. Den som jag själv skrattar åt när jag sjunger ensam framför spegeln. Det är nog bäst så, för min och troligtvis eran säkerhet!  

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjung jämt, Frida. Spelar ingen roll hur det låter. Man blir GLAD. Och dessutom blir man glad av att höra andra sjunga oberört, hur det än låter! :)

2008-07-31 @ 12:28:36
Postat av: Anonym

du kan ju sjunga sis, typ den ända i vår familj som kan. Vad vore våran vigsel utan din sång, nada! Det är ett minne som glädjer mig att tänka på. Tack för springturen, den behövdes verkligen. Fattar inte varför vi snaskar så mycket jämt! Lav ya långbent! Big sis!

2008-07-31 @ 19:52:02
Postat av: Frida

Hah, tack tror jag. filmen tänker jag dock aldrig titta på. Skulle nog bli lite to much för mig. Jag skulle behövt 30 sånna turer i sommar! känner jag nu.... Men snart är jag fit for fight och springer om dig tre gånger om. Snasket är som en tradition i familjen. så är det bara, gilla läget!

2008-07-31 @ 22:41:46
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0