Min hallonpaj

Du har fan inte förändrats ett dugg! Och jag måste säga hur mycket det glädjer mig. Var nästan rädd för att du skulle blivit någon jag inte längre skulle känna samma band till. Samma gamla spralliga, helgalna, roliga, coola, töntiga, underbara, bästa KLARA. But you are the same! Om inte mer. Innan du kom hem, när jag smög omkring i ditt hus och vänta, fattade jag inte vad det var med mig. jag hade seriöst damp. Jag flamsade och yra runt HELA TIDEN. Det var bättre än julafton. Och när du kom in i rummet.......SJUK KÄNSLA!!! Kan fortfarande inte fatta att du är hemma! Gud vet vad vi tagit oss till här om du stannat!
Jag bara älskar att du är hos oss igen, hos mig igen. 
Love.
 

Kommentarer
Postat av: klara

jag ryser... älskade du!

2008-07-21 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0