Home sweet home

Kort och gott.

  • Jag har spenderat den senaste veckan i ett paradis med allt serverat på silverfat.
  • Jag har ändrat uppfattning om turkar, både till deras sätt och utseende.
  • Jag har fått min bränna.
  •  Jag har "turkbadat", kan inte riktigt svara på om det var en hit eller inte. Beror nog på om man tycker om massage eller turk-massage....så att säga.
  • Jag har fuskat med mina tidiga morgon-springturer längs stranden.
  • Jag har inte blivit lurad (as far as i know)
  • Jag har saknat mina vänner.
  • Jag har jagat barn
  • Jag har badat
  • Jag har drömt sjukt seriösa drömmar. Drömmar med riktigt djupa samtal och händelser så verkliga att jag inte kunde skilja dom från verkligheten.

Jag gilla läget. Men GUD vad underbart att vara hemma.
Det första jag gjorde - kolla kylen. Allt va lugnt, såg bra ut.
Sov gott. Ja, tack.


Kommentarer
Postat av: Maria

:D Välkommen hem till swiden, din skurk! Vi ses i morgon. Då blire party, party. Wuhuu. Och så får du berätta om alla spännande händelser mer i detalj. Wuhu! Välkommen hem, igen! Pus!

2008-07-26 @ 00:55:46
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: Maria

Förresten så får du inte tro att du är något bara för du är brunare än alla andra! :o

2008-07-26 @ 00:57:20
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: Maria

Ps. Jag har saknat dig! Ds.

2008-07-26 @ 00:58:03
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0