Dagdrömmande

Vädret är konstigt, men jag gillar't. Nu skulle jag kunna tänka mig hela stället för mig själv. Utan familj, utan grannar, utan förbigående och utan den förbaskade hunden. Bara Jag. Jag och solen, ljudet av fåglarna och skvallpandet från poolen. Toppless och fötterna i vattnet. Bara, bara Jag. Känna känslan av att vara riktigt fri. Blå himmel, underbart. 
Jag är  lycklig!





PLUS ATT KLAAAAAAARA KOMMER HEM OM TRE, THREE, TRES, 3  DAGAR!! SHIIIIIIIIIT PAL!!!!!!!!!!!!!!!!
PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! PIRR! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjolahopp tjolahejj! hur känns foten din? :)

2008-07-12 @ 17:07:26
URL: http://efreskgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0