Förbannad.....not

Jag ska skriva en krönika...(ja jag har text A igen). Men mitt humör ser bara fler anledningar till att sjunka till botten. Så... det går alltså åt helvete. I en krönika måste jag verkligen tycka nått men just nu tycker jag ingenting. Jag hittar inget i mitt huvud som är värt att ta upp. Dessutom så går det inte att komma fram till nått när 24 händer knäpper på sina tangentbord hit och dit. Hur i hela värden ska jag kunna göra något när tangentborden knäpper som de inneboende i mitt skåp?! irri irri irri!!!! Lina skriver om sig själv. Ska jag skriva om mig själv? "Flickan som inte kan skriva en krönika för hennes hjärna är i bahamas." Bokstavligen.... 
Jag tycker eller undrar verkligen ingenting just nu...eller jo. Julkalendern suger! Jag saknar snön. Körkortet borde gå snabbare att få! Min mobli borde funka som den ska. Religion borde inte vara något problem! Vart är min chokkladkalender?! Varför går ingen av skönhetsdrottningarnas önskningar in om "worldpeace"? Varför kan vi prata och inte apor? Skolans gardiner är sååå fula. Jag vill inte veta om Kenza sitter och räknar sin vovves tänder, men ändå läser jag det när jag "inte har något annat för mig". Jag blir så irriterad när jag tänker på att många "känner mig" via min blogg men samtidigt, vad spelar det för roll? Känn mig som du vill liksom. Varför tar min hjärna semester utan min tillåtelse? Vad skulle Lina göra om hon inte gick ut på helgen? Varför är alla pengar slut lagom till jul? Ser Gud ut som tomten? Vem kom på att tomten skulle vara tjock? Varför är det inget som gör mig arg och diskussion sugen?

Krönikan kommer inte bli klar idag. Kommer jag bli arg...troligtvis inte?

      

Kommentarer
Postat av: K

där har du ju den.. fix!!

ses på fredag gulllll

2008-12-10 @ 15:45:06
Postat av: K

där har du ju den.. fix!!

ses på fredag gulllll

2008-12-10 @ 15:45:19
URL: http://klarajonssons.blogg.se/
Postat av: Mary

Du kan ju alltid skriva om Nordkorea. Urkul.

Det är ingen som har bestämt att jultomten ska vara tjock. Han bara är det och han är det därför att han har ätit så mycket julgröt. Och Gud ser ut som tomten, men han har bara ölmage.

2008-12-10 @ 15:49:13
URL: http://krysantemum.se
Postat av: Johanna

apor har inget språkorgan som vi människor har, so there's the answer (:

2008-12-12 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0