Torsdag kväll

fem i tolv.. Jag kunde lika gärna varit ute och svirat med mina bästa nu. Med dom flesta här i den lilla staden Norrköping. Men näh! Jag sitter hellre här framför min dator eller lyssnar på pappa som snarkar nere i soffan. Naat... Men ibland blir det såhär (flytta inte till karstorp). Hade taggat inför juldagen faktist men för mammas skull tillbringar jag kvällen hemma. För hon fyller faktist år imorn (GRATTIS GRATTIS GRATTIS).

Sitter o funderar på vad ni alla gör nu. Dansar ni loss? Jag vet att Lina gör det i alla fall. Sitter ni och myser med den ni tycker om mest i hela världen? Super ni nu? Svettas ni ihjäl i ett annat land? Sitter ni ensamma vid datorn...som jag? Sjunger ni till en håkanlåt? Är ni stolta över er själva? Undrar ni hur ni kommer hem? Tänker ni på någon? Tänker ni på mig? Det är mycket man vill veta som man inte vet... Men that's part of life. Eller? Det vet jag inte heller. 

I och försej är det rätt skönt att inte veta vad ni gör för antingen skulle jag tycka synd om er, vara avundsjuka på er, vela va med er eller vara orolig för er. Töntigt sant. Man bryr sej rätt mycket i onödan ibland. Men om vi inte gjorde det vem vet vad som skulle hända? Och där har vi det igen...ingen vet. Ni kanske inte ens har kul ikväll? he. he. he. he...

Ibland blir man så överraskad...haha och jag tänker inte säga varför men det gjorde halva min dag. "Man vet inte vad man har förns man förlorar det". Not true. Klart man vet det. Jag vet vad jag har och jag tänker inte förlora det. För när jag tänker efter så vet jag faktist. Jag vet väldigt mycket då. Jag vet att jag tycker synd om alla som inte har pappas långkalsonger en dag som denna. Jag vet att Mitt liv flyger förbi och jag tänker inte sitta där i en eldriven gungstol i framtiden och undra vad jag gjort med mitt liv. Jag vet att jag har alla mina söta nära att tacka för att de är bäst, bättre än alla andras bästa troligtvis. Att det kommer vara grymt smärtsamt att vaxa benen i veckan. Men ändå gör jag det..puckat. Allt för dig eddi...hahaha nejvars mest för mig faktist. åh..fortfarande puckat. Jag vet, faktist, vad maria gör ikväll..om jag inte misstar mig. Att min födelsedag är om 6 dagar (men vem vet inte det?! för erkänn nu att ni kollar min bloggs nedräkning bara för att kunna skicka grattis sms på rätt dag!) och på tal om det så vet jag att jag inte kommer ha körkort tills då... men jag kom inte ihåg hur jag fixar det. Vet också att DU klarar allt för jag vet att DU vill! Se på den. Jag vet ju rätt mycket ändå! 

Igentligen har jag ju inte tid att sitta här..(jag är ju en sån himla upptagen kvinna menar jag) men för er. Vad har jag gjort år 2008? Fyllde 17 när alla andra fyllde 18, struntat i att jag inte vart 18 och krökat en del ändå. Jag har varit i USA! Och det känns bara som en dröm. Jag var med om så annourlunda saker där så jag vet inte vart jag ska börja. Eddi och jag har träffats i snart  1 år och jag kan säga hur bra det känns. ASbra! Jag är på rosa fluffiga moln...hahaha. Och då måste det vara bra, för det "skriker" inte direkt rosa fluffiga moln om mig. Spmp 3a har uppfunnit K**fredag. Vilket jag vill informera alla om att det är nästa fredag...om sex dagar...you get it. 

Nu vart jag panik trött. Så ni får inte veta mer. Men jag vet ju att ni vill, men nej, i can't do it. God natt!  

Kommentarer
Postat av: tessan

ja du sis, du kan vet och vill rätt mycket och som vanligt tror jag på dig, kram tess

2008-12-26 @ 22:12:15
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag har fantasisex med min Louis! Eller vad tänkte du på..?

Du, jag längtar tokmycket till din födelsedag. Det ska firas som det aldrig firats förr!

2008-12-27 @ 01:31:37
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0