shower shower shower

Jag kan nog inte riktigt beskriva hur mycket jag älskar att bo här i karstorp när det är vinter. På sommarn är allt jättefint och grönt och härligt men på vintern har vi så mycket varmvatten så att det ryker från min kropp. Och det slår sommarn! Ni stadsbor fattar nog inte riktigt hur mycke ni egentligen borde uppskatta erat varmvatten som aldrig tar slut. Egentligen är det ni som borde få ta över vårat shaskiga vattensystem som inte håller värmen. Fast egentligen är det ju ingen som har klagat och jag har fått detta att låta som att jag är största bonden i sverige... jag skulle lika gärna kunna säga att vi inte har el eller toalett heller men det har vi ju och nu förstår jag inte alls varför jag fortsätter.....



Jag har massa grejer uppe på datorn men jag vågar inte stänga ner nått för jag vet inte vad jag kan/får röra. Ibland räcker inte min tekniska kunskap till...men det här tar priset, hur svårt kan det vara och hur fel kan det egentligen bli?! meeeeeeen jag väntar på första bästa mr. teknisk. Men inte finns denne i karstorp i alla fall och inte heter den andersson. Hoho?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0