och så kom telefonräkningen...

  • och jag väntar med spänning på mobilräkningen.
  • imorn blir jag sambo och skaffar hund. hahah!
  • "ska bara hämta tallrikar...ja, det går ju lite lättare att äta då. HE HE" Jag är så trött på mina dåliga skämt , ursäkta..mitt enda skämt som jag drar mins 10 gånger per arbetsdag.
  • jobba imorn.
  • näääääär kommer jag få mitt körkort? Troligtvis inte på ett tag. Är det inom synhåll? NÄ! Kanske behöver jag glasögon för att se't.......?
  • frisyr saknas.
  • mitt golv är kladdigt pga Maria som ville lacka om det med äppeljuice.
  • mina ben är olagligt håriga.

Så vad ska vi göra åt dessa vardagsproblem?

  • Ge mamma pengar i förskott eller låta henne behålla dom jag får i födelsedagspresent.(om jag får några)
  • problem och problem. Hunden snarkar så den får inte sova i samma rum som mig och snarkar eddi så sover han i samma rum som hunden.
  • Jobba lite på skämten kanske.. jag hade en shysst idé om att sjunga till kunderna en gång. uppiggande för både kunden och mig som får lite omväxling.
  • gå till jobbet - bli hämtad av min sambo - däcka.
  • Skaffa glasögon eller leva på hoppet
  • Drar fram saxen och fixar en frisyr.
  • Svabba.
  • Oh vax, oh vax avlägsna min päls som liknat strävhårig tax.

Gott Nytt År  ^^,


Kommentarer
Postat av: En kär pojk

2008-12-29 @ 20:07:14
Postat av: Mary

På grund av MIG?! Det var ju du som stötte till mig och så det hamna överallt och så jag nästan kvävdes ihjäl!

2008-12-29 @ 20:54:23
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0