I'm drivin'

Just det! Idag hoppade jag in bakom ratten för första gången, eller inte första. Men den riktiga första räknas inte för då va jag chicken och vågade inte växla själv. Ialla fall så var jag bäst!! Förvånade mig själv, faktist. Kändes som jag inte gjort annat än att köra bil i hela mitt liv. Born to be a driver! haha. Ja jag fick motorstopp några gånger men det får man. Alla får det. Det är som en oskriven lag. nästan.
 
Jag har varit på dolphins också. Dom sög och jag var trött. Men jag började längta lite efter basketen. Eller nae det gjorde jag inte. Bara dom aggressationsattackerna man kunde få på planen och ge allt för att göra motståndarna ännu argare. Saknar att vara riktigt jävlig och spela fult. Vill möta "kinesen" från Gotland och knuffa ner henne, skrika och svära åt henne när hon river sönder mina armar. Bästa känslan! För längst ner i magen ligger jag och garvar åt allt, åt alla som vill krossa mig.

 

Kommentarer
Postat av: mary

Nu fick jag en déjà vu.

2008-12-07 @ 19:52:53
URL: http://krysantemum.se
Postat av: Aja

Den dagen minns vi väl.. gotland och dina rivsår! jag vill göra ha en returmatch mot finska idioterna från NBC!

2008-12-08 @ 00:16:12
URL: http://ajabajasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0