idag är ingen vanlig dag

för idag är det 1 månad kvar tills jag fyller 18! (och jag känner mig såå töntig som håller räkningen, men...det är ju once in a lifetime). Och idag känns det som mina hjärnceller börjar sträcka lite på sig och visa vad de kan, att de kan. Finaly! Eller så är det bara det faktum att jag blev en dag äldre. Gammal och klok, som man brukar säga.
 
Förövrigt är jag trött på att sitta i en äcklig polacksoffa och kolla på en dammig tv som har massa ljudteknik under sig men som inte funkar. Jag är trött på fläckten i badrummer och att det är gulblekt, på kylan som aldrig blir varm och på att scartkabeln till tv:n ligger där nere. Jag längtar tills jag får göra det till mitt! Och det innebär utan polacksoffan och gulblekta väggar. Jag har inte sovit såhär bra sen jag vet inte när. Underbart skönt. Och så drömmer jag så mycket att jag glömmer allt innan jag vaknat. Det är skönt, det känns som att min sömn gjort någon nytta och tänkt igenom allt åt mig som jag inte hunnit tänka igenom på dagen. 

need something...one  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul :D Jag har 3 månader & 19 dagar kvar ;p

2008-12-04 @ 16:00:19
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0