Huvudvärk/ångest/stress/nada

Jag har fortfarande ångest...som övergått halvt till stress...som gett mig huvudvärk. och jag har ingen aning om varför jag har sån jävla ångest. det är som hundratals små varma igelkottar käkar mig inifrån i magen och i huvudet. Det sticks och kittlar och brinner och gnager i mig. frustrerande! Sitter och tänker på om det kan vara kaffet jag drack med hanna förut, bara för att jag sa att jag inte får ont i huvudet utav kaffe. skit. (Och nu nös jag så att min läpp sprack.) Undra  om jag är hyper för att vi inte har nått i skolan. Så jag har inga läxor som jag inte kan göra, för det brukar ju faktist annars kunna roa mig...att inte göra mina läxor. ALDRIG mer ska jag dricka kaffe. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: mary

Du kan få göra min historia om du är snäll. :)

2008-12-04 @ 23:46:06
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0