Tant Frida

Känner mig otroligt ofräsh.Alltså inte jag-luktar-äckligt-ofräsh utan mer....gammal. Weird, "Hej jag är 17 och gammal." Jag har för mycket fritid som jag gör alldeles för lite på. Jag skulle kunna ta en promenad/joggingtur, ta itu med sånt som jag är sjukt dålig på att ta itu med, lära mig nått viktigt. Istället sitter jag som en säck med ris nersjunken i soffan, struntar i att mitt rum ser ut som tredje världskriget eller att jag har ett ögonbryn som går rakt över pannan och lär jag mig nått så är det att totaly spice har laserringar som kommer igenom vad som helst, till och med diamant.
Dags att ta tag i mig själv lite? MHMMMMMMMMMMMM!
Skolan börjar snart, vilket innebär att rutinerna rullar in. Och hösten kommer, kliar i fingrarna tills jag får ta på mig varma stickade, gosiga tröjor.
Vad är det med mig?! Man kan nästan tro att jag längtar ........



Kommentarer
Postat av: Maria

Då kan du längta med mig! Jag längtar till och med till skolmaten. Då är något på tok.

Men hördu, på tal om "hej jag är 17".. Jag läste en elvaårig tjejs dagbok skriven på 1400 talet. Han var nygift. Hej, jag heter Maria och jag är 17 och ska gå och läsa lite mumintrollen.

2008-08-16 @ 02:38:49
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: maria

Hon var nygift*

2008-08-16 @ 02:39:19
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0