Apfull

Sitter här i mitt stökiga rum som jag SKA städa ikväll,
men inte just nu. Snart. Sen ska jag göra alla mina
läxor som jag egentligen inte har men sånna som jag
ser fram emot att göra. Har blivit smittad av något virus
 tror jag. Kommer inte ihåg senaste gången jag ville
göra läxor. Kanske för att jag aldrig Känt på det sättet,
så att säga. Eddi's beslutsamhet som smittat av sig?
Jag ska inte klaga för det känns bra. Apbra! 
Men mina vänner drar ut. Super sig fulla och dansar tills
hela golvet lyfter till en Håkanlåt. Utan mig och jag vill
verkligen vara med dom. På Agustifesten. Vilket fiasko by
 the way! But okey..
Imorn öser vi. Lars Winnerbäck! YEAH. Med k&e!!
Att jag kan en refreng i en låt stör mig inte...jag har hela kvällen ikväll på mig!
och LÄTT att jag ska balla uuuuur på Hugo därefter!
Skarsgård är ju DJ. Hah



Jag vill bara gå hem med dig
Jag vill gå hem med dig
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten
Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig
Genom vårens första rodnande natt

Kommentarer
Postat av: K

VI ÄR LÖRDAGENS ÄNGLAR SOM VIRVLAR I STAN!!!!!!!!

<3<3<3<3<3

2008-08-22 @ 20:13:26
Postat av: cic

haha finns fler här som borde städa. Men inte orkar -.- haha.

2008-08-22 @ 20:59:01
URL: http://cciccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0